Sistem de recepție

Previo va devenii inima hotelului. Este o soluție cloud online, datorită căreia vă puteți gestiona proprietatea oricând și de oriunde. Datorită sistemului de recepție Previo, operațiunile de zi cu zi vor fi mai ușoare ca niciodată.

Sistem de recepție

Cele mai frecvente operațiuni utilizate la un clic distanță. Emite documente și plăți direct din rezervare. Înregistrează oaspeți sau companii și utilizează aceste date pentru a crea newslettere personalizate.

Consultanță gratuită

Calendar interactiv pentru rezervări

Un loc în care ai o imagine de ansamblu asupra tuturor rezervărilor. Le poți muta, prelungii și scurta cu ușurință prin simpla glisare a mouse-ului. Poți înregistra un oaspete cu un singur clic. Poți obține informații detaliate despre rezervare doar cu o trecere a mouse-ului, fără a fi nevoie să deschizi rezervarea. În plus, este posibilă gestionarea traficului la minut, astfel poți gestiona și rezervările de mese în restaurante, terenuri de sport sau facilități de wellness.

Calendar interactiv pentru rezervări

Panou de control

Obține o imagine de ansamblu a proprietății cu un singur clic. Detalii despre vânzări, rezervări sau clienți noi, toate într-un singur loc.

Panou de control

Nu mai trebue să te gândești la obligațiile legislative

Rapoartele turiștilor străini trimise automat către poliția străină ei se vor ocupa de totul pentru tine și vei avea mai mult timp pe care îl poți dedica oaspeților tăi.

Carte de oaspeți

Rapoarte - date care funcționează

Afli cu ușurință care platforma de rezervări aduce cel mai mare număr de rezervări sau care metodă de plată generează cele mai multe vânzări. Indiferent dacă aveți de-a face cu partea operațională sau financiară a proprietății, orice informație se află la un clic distanță.

Rapoarte

Integrări

Previo poate fii conectat cu orice sistem utilizat în activitatea de zi cu zi. Sistemul de gestiune a restaurantului, sisteme de contabilitate, sisteme încuietori automate ale ușilor, cititoare de documente și multe altele…

Afișați toate serviciile conectabile
Integrări

Accesibil de oriunde

Nu contează dacă pleci în vacanță pentru o lună sau dacă pur și simplu nu ai un laptop disponibil în weekend, aplicația mobilă Previo Aplicatie mobilă este mereu la îndemână.

Aplicatii mobile

Housekeeping mai eficient

Modulul de Housekeeping menține personalul de curățenie la curent cu toate activitațile din hotelul tău, prin intermediul aplicației mobile .

Aplicație mobilă de Housekeeping

Documente si facturi

Păstrează evidența tuturor documentelor într-un singur loc. Orice tip de factura aferent încasărilor este creat automat. Ai nevoie de acte pentru contabil? Generează exporturi direct către sistemul de contabilitate folosit sau oferă acces direct contabilului pentru aceste documentele.

Documente si facturi

Articole din stoc

Poți ține o evidență simplă a stocurilor de mărfuri vândute sau necesare în activitatea hotelului.

Articole din stoc

Comunicare automată cu oaspetele

Oferă o experiență de neuitat oaspetelui prin confirmarea automată a șederii, trimiterea de mesaje automat înainte și după ședere, urează o zii de naștere sau cere o recenzie. Păstrează legătura cu oaspetele din momentul în care a făcut rezervarea pentru totdeauna.

Comunicare automată cu oaspetele
Mult mai mult

Alegeți o versiune Previo

Indiferent dacă ai o mică pensiune la munte sau conduci un lanț hotelier, Previo are o versiune adaptată nevoilor tale. Versiunea LITE se potrivește mai bine proprietăților mai mici iar Previo PRO optimizează operațiunile proprietăților mai mari.

 

LITE

PRO

Gestionarea rezervărilor
Baza de date pentru oaspeți și companie
Documente contabile
Cartea de oaspeți
Înregistrarea oaspeților străini
Rapoartele Oficiul Central de Statistică si Taxa turistică
Administrare site
Istoricul rezervărilor (activitatea utilizatorului)
Aplicații mobile (gestionarea rezervărilor)
Rezervări minute (wellness, gastronomie, teren de sport)
Modul de Housekeeping
aster (etichetarea produselor și serviciilor în scopuri de raportare)
Defecte
Coduri de piață (etichetarea rezervărilor)  
Sarcini  
CRM și Newsletter
Casă și importuri din sectorul bancar  
Inventar  
Rapoarte și statistici ale managerului  
Schimb valutar  
Contingente (rezervări pentru agenții de turism)
Evenimente importante
omunicare directă cu oaspeții (SMS, trimitere de e-mail)
Gestionarea veniturilor/Revenue management
Consultanță gratuită